Konferencja OBDS odbędzie się w pięknej scenerii pałacowej w niewielkiej miejscowości Mała Wieś, tylko 50 min drogi od centrum Warszawy. Niedawno oddany do użytku obiekt stanowi wyjątkowe połączenie zabytkowego pałacu z nową częścią hotelową i salą bankietową. Podczas trzech kwietniowych dni chcemy koncentrować się na temacie Królestwa Bożego w świetle zasobów finansowych. Wierzymy, że pieniądze mają duże znaczenie w rozwoju wielu dziedzin życia a właściwe ich zrozumienie nie tylko pomaga w uniknięciu niepotrzebnych błędów, ale przede wszystkim przyczynia się do ekspansji. Potrzebujemy w Polsce ludzi biznesu ze świadomością ich pracy dla Boga i dla ludzi i o tym będziemy mówić w czasie konferencji.

Biznes jest tak samo ważny w Bożych oczach jak każda inna służba a ludzie powołani do biznesu mają dziś zadanie do wykonania, są przeznaczeni do uwielbienia Boga swoim obdarowaniem, pracą, zasobami.

Nasze dotychczasowe konferencje zmieniały życie i patrzenie na biznes wielu ludzi, setki osób zostało zainspirowanych do nowych rzeczy, zbudowanych zostało mnóstwo relacji między uczestnikami. Dziś widzimy przez nami kolejne zadanie do wykonania – stworzenie grupy ludzi biznesu, z którymi wspólnie będziemy wpływali na właściwe zrozumienie finansów w kościele poprzez szereg praktycznych działań. Czy pozwolisz się zaprosić do tego projektu? Już dziś zarejestruj się na konferencję i przyjedź spędzić wyjątkowy czas w gronie ludzi żyjących w pasji dla Boga i Jego Królestwa.

ZOBACZ KRÓTKI FILM, PREZENTUJĄCY MIEJSCE KONFERENCJI

MIEJSCE KONFERENCJI

Pałac Mała Wieś
Mała Wieś 40
05-622 Belsk Duży

województwo mazowieckie
50 minut od centrum Warszawy

http://palacmalawies.pl/

ZAKWATEROWANIE I WYŻYWIENIE

Pokoje hotelowe są głównie dwuosobowe, istnieje też możliwość rezerwacji pokoju jednoosobowego. Ośrodek posiada w swojej ofercie pokoje trzy i czteroosobowe.

Koszt konferencji jest zróżnicowany i w zależności od wyboru opcji przedstawia się następująco:

DWA DNI:

  • 680zł/os – miejsce w pokoju dwuosobowym lub trzyosobowym – 2 noclegi, opłata konferencyjna, pełne wyżywienie
  • 890zł/os – miejsce w pokoju jednoosobowym – 2 noclegi, opłata konferencyjna, pełne wyżywienie

Powyższe ceny zawierają: opłatę konferencyjną, dwa noclegi (23/24.04. oraz 24/25.04.), pełne wyżywienie (23.04. – drobna przekąska na kolację, 24.04. – śniadanie, obiad i kolację, 25.04. – śniadanie i obiad), przerwy kawowe. 

JEDEN DZIEŃ:

  • 520zł/os miejsce w pokoju dwuosobowym lub trzyosobowym w hotelu – 1 nocleg, opłata konferencyjna, pełne wyżywienie na czas pobytu
  • 600zł/os – miejsce w pokoju jednoosobowym w hotelu – 1 nocleg, opłata konferencyjna, pełne wyżywienie na czas pobytu

Powyższe ceny zawierają: opłatę konferencyjną, jeden nocleg (24/25.04.), pełne wyżywienie (24.04. – obiad i kolację, 25.04. – śniadanie i obiad), przerwy kawowe.

Możliwy jest udział w konferencji bez noclegów i wyżywienia. W takim przypadku opłata konferencyjna bez zakwaterowania i posiłków jest stała i wynosi 200 zł, niezależnie od ilości dni uczestnictwa. W opłacie konferencyjnej uwzględnione są przerwy kawowe.

Wpłaty prosimy kierować na rachunek w ciągu 3 dni od wypełnienia zgłoszenia:

09 1240 1473 1111 0010 6211 0588

Fundacja Od Biznesu Do Służby
Z dopiskiem: „Konferencja OBDS – imię i nazwisko

ORGANIZATOR KONFERENCJI:

Organizatorem konferencji jest Fundacja OBDS.

Informacje dodatkowe:

Norbert Palimąka
mail: info@obds.pl

REJESTRACJA NA KONFERENCJĘ

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA ! Termin rejestracji upływa dnia 31 marca 2020.

Aby zgłosić swoje uczestnictwo w konferencji należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ

Dla osób należących do Klubu OBDS całkowity koszt pobytu na konferencji wynosi jedynie 150zł (w opcji wyboru pokoju dwuosobowego), rejestracja znajduje się TUTAJ

Warunkiem niezbędnym do dokończenia procesu rejestracyjnego jest opłacenie kosztów konferencji.

Na wpłaty czekamy do 3 dni od daty wypełnienia formularza rejestracyjnego, w przypadku jej braku rejestracja zostanie anulowana.

Zarówno rejestracja jak i wpłata, zostaną potwierdzone mailem na adres podany w formularzu.

PLAN KONFERENCJI:

CZWARTEK 23.04.2020.

od 15.00 – Zakwaterowanie w hotelu

od 18.00 – Rejestracja uczestników

18.00 – 22.00 Kolacja w formie drobnego poczęstunku

19.00 – 21.00 Sesja 1

PIĄTEK 24.04.2020.

07.30 – 09.30 Śniadanie (dla osób zakwaterowanych w ośrodku od czwartku)

09.00 – 10.00 Rejestracja uczestników, zakwaterowanie dla osób uczestniczących od piątku

10.00 – 10.45 rozpoczęcie II dnia konferencji, modlitwa i uwielbienie Boga

10.45 – 11.30 Sesja 2

11.30 – 12.15 Przerwa kawowa

12.15 – 13.45 Sesja 3

13.45 – 14.00 Ogłoszenia

14.00 – 16.00 Przerwa obiadowa

16.00 – 17.30 Sesja 4

17.30 – 19.00 Sesja 5

19.30 – kolacja i czas na rozmowy, relacje

SOBOTA 25.04.2020.

07.30 – 09.00 Śniadanie

09.30 – 10.00 rozpoczęcie, modlitwa i uwielbienie Boga

10.00 – 11.00 Sesja 6 – Świadectwa

11.00 – 12.00 Sesja 7

12.00 – 12.30 Przerwa kawowa

12.30 – 13.15 Sesja 8 – Podsumowanie i zakończenie konferencji – zespół OBDS

13.30 – 14.30 Obiad

*Plan konferencji jest poglądowy, organizatorzy zastrzegają sobie zmiany w jego przebiegu

MÓWCY ORAZ OSOBY PROWADZĄCE KONFERENCJĘ:

Andrzej Gąsiorowski

Andrzej Gąsiorowski – Chrześcijanin, biznesmen, z wykształcenia lekarz, współwłaściciel legendarnej spółki Art.-B, działacz społeczności żydowskiej.

Od 1991 roku mieszkający i działający w Izraelu. Wspólnie z żoną Bożeną i kilkoma innymi osobami są założycielami organizacji pozarządowej Helping Hand Coalition (HHC), która działa na rzecz ocalonych z Holokaustu. Za swoją działalność jest doceniany i wyróżniany zarówno w Izraelu jak i na całym świecie.

Pasją Andrzeja jest nauka, medycyna, nowe technologie oraz organizacja wydarzeń masowych dla tysięcy ludzi. Swoim wizjonerstwem zapala ludzi do działania i wchodzenia w ponad przeciętne obszary funkcjonowania.

Norbert Palimąka

Od samego początku jest zaangażowany w kierowanie Fundacją OBDS, a od kilku lat jest prezesem integrując chrześcijańskie środowisko właścicieli biznesów oraz menadżerów wielu firm w Polsce i za granicą.

Przez wiele lat związany z biznesami o tematyce e-commerce. Doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w międzynarodowej korporacji IMS Health, dla której świadczył usługi dostarczania informacji dla przemysłu farmaceutycznego.

Kieruje również Fundacją ESPA, która zajmuje się wspieraniem rodzin zastępczych, rodzinnych domów dziecka. Swoimi działaniami wspiera potrzebujących poprzez szeroko rozwiniętą pomoc humanitarną.

Sprawny organizator, szczęśliwy ojciec czwórki dzieci, które wychowuje wspólnie z żoną Iwoną.

Wiesław Ziemba

Jest współzałożycielem ruchu Polska Dla Jezusa. Przez wiele lat pełnił funkcję pastora w Kościele Anastasis w Legnicy, w ostatnim czasie usługuje apostolsko wielu kościołom w Polsce. Jest mentorem dla liderów i przywódców chrześcijańskich. Główne akcenty jego nauczania dotyczą przywrócenia Bożych standardów w życiu osobistym, służbie i biznesie.

Wiesław mieszka wraz ze swoją żoną Wandą w Legnicy, wspólnie wychował pięcioro dzieci. Jest człowiekiem, który w pełni poświęcił swoje życie dla innych ludzi, wychowując wielu duchowych synów i wiele córek.

Leszek Adamski

Jest pastorem Kościoła Bożego „Dom Ojca” w Mysłowicach.

Od roku 1991 prowadzi działalność gospodarczą. Obecnie jest prezesem i głównym udziałowcem spółki Folmag. Firma zajmuje się produkcją półproduktów meblowych oraz samoprzylepnych art. dekoracyjnych.

Aktywnie wspiera rozwój Bożego Królestwa jako pastor oraz jako przedsiębiorca. Jest czynnie zaangażowany w nadzór i doradztwo w wielu Fundacjach i inicjatywach dobroczynnych.

Krzysztof Jędrzejewski

Przewodniczący rady nadzorczej i akcjonariusz Mostostal Zabrze S.A. – grupy firm  zajmujących się realizacją obiektów w następujących sektorach: budownictwa przemysłowego, energetyki, budownictwa związanego z ochroną środowiska, obiektami użyteczności publicznej, infrastruktury komunikacyjnej. Grupa zatrudnia około 2 tysięcy osób.

Od lat związany z Fundacją OBDS, czynnie zaangażowany w wiele inicjatyw społecznych.